Torsdag



Hejhej!

Hur har dagen varit?
Min dag har varit braaa!
Mamma väckte mig vid 9, hon skulle till frissan och jag ville åka med. Jag skulle ju träffa Ida och Jenny vid 1 och det är närmare att gå till Sportlife från frisören, och så hade jag sellis med Jenny också, treeeevligt!   
Vi hade ju vårt första "möte" om dansuppvisningen och vårat framträdande idag, vi spenderade 2 timmar med att lyssna på gammal 90-tals musik, underbart! Jag idiotdansade som fan och vi flummade som galningar som vanligt!v :)
Alltså vilken flashback man får, helt klockrena låtar alltså!
Så nu sitter jag och överför allt från de skivorna vi hittade låtar på, tar ett tag! :S
Man måste ju iofs inte överföra allt, man kan ju välja bara enstaka låtar, men det är ju så bra musik så jag vill ha allt! :P Jag skall sätta mig och klippa ihop massa småsnuttar så vi får ett härligt 90-talsmedly, härligt,



Resten av dagen har jag inte gjort något...
Eller hjälpt syrran med hennes nya bloggdesign, finjusterat lite småsaker med min design och spelat Treasure Madness! :P hihihi
Sen har jag ju kollat på tv såklart, och Vänner var gaaalet bra idag! Skrattade så jag väckte Emilia, mohahha, och ikväll är det Superduon på 2an, funfunfun!



Näää, nu får jag fortsätta med mitt hårda slit! ;P
kisskiss





Kommentarer
Postat av: Nelly

Hejj ,

fin blogg du har ;)



Följa varann på bloglovin?? :D



www.nellyoofsweden.blogg.se

2010-02-18 @ 20:48:39
URL: http://nellyoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0