Evening!



Godkväll gott folk! Då har man avklarat tisdagens TV-dos, gööööött!!

Imorgon har jag inget planeraqt förän kl 15.10, då skall jag vara på Synsam för synunderfökning och nya glajjer! På tiden, tre år sedan, och med tanke på att jag praktiskttaget är blind så behövs det nya brillor! Hoppas man får låna hem en sisådär 5 par, det brukan man väl få? Kommer ju inte kunna bestämma mig på plats!
Lina kommer in till stan och möter mig också, hon ville kolla på något i stan och jag vill fika! :P Har inte träffat Lina, eller någon av dom andra häller föresten sen vi var på Eosföreställningen förrförra torsdagen :S Jösses!!! Lina åkte ju till sin morfis i norrland över lovet, och jag har ju legat sjuk sedan förra lördagen, så jag har inte kunnat träffa någon annan häller :/ Men imorgon blire alltså en Pollydos, på tiden!!! Och på lördag skall jag också träffa brudarna, så många som möjligt hoppas jag!! :D


Nu skall jag gå och lägga mig, har haft ont i huvudet hela dagen och min hals kittlar så jag döööööööööööör!

Godnatt mina undersåtar, sov gott!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0