turnespel.




Hallå!



Idag har jag varit hos my sister Ebiliba, vi har påbörjat en Wii-turnering, vi blev dock avbrutna efter ett tag då Ramsys flickvänn kom och ville leka i trädgården. Superkul hade dom, mindre kul hade jag och Emilia då vi insåg att vi var utelåsta, som tur var har Amy (flickvännen) en sådan supersnäll matte som bjöd in oss till dom tills mamma skulle komma och hämta mig och kunde ta med extranyckeln. Trevligt värre, drack kaffe och åt bullar och jag blev även vän med familjens dotter Amanda, 7 år gammal. Det är min nya grej tydligen, jag tillbringade ju även nyårsförfesten med en 8 åring och idag spelade jag datorspel med Amanda, hon längtar tills nästa gång jag skall komma och hälsa på sa hon, haha.
För er som inte känner mig så väl så kan jag tala om att detta är nytt för mig, har haft lite svårt för barn, främst då bäbisar, dom skriker och gråter och håller på och väsnas hela tiden, när dom fyller en sisådär 6 år så börjar dom tystna lite mer, hemskt skönt tycker jag! ;P
Jag är lite stolt över mig själv som kunnat ha så bra kontakt med barn nu vid 2 tillfällen. Men som sagt, vi ligger ju ungefär på samma mentala nivå, hahaha.
Lite lägligt då att jag även sökt 3 förskolevikariat, får väl se hur detta går.
Imorgon skall jag i alla fall vingla iväg när frukosten är uppäten, vi måste fortsätta vår turnering, haha!


Förkylningen är förövrigt värre nu, hoppas jag inte är dödssjuk på lördag för då skall ju jag och my hotshots ut och röjja! *pepparpeppar...*



pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0