pimp my window.














Jag har ett problem, jag kan bara inte hantera gardiner, mattor eller konst, livrädd.
Sen jag flyttade in i mitt rum för typ 3 år sedan så har jag haft vita panellängder i mitt fönster. I 3 år.
Mina väggar har även varit totalt tomma så när som på tapet och hyllor, konst och tavlor kommer inte på fråga. Ett stort steg för mig var att hänga upp färgglada tyger på väggarna i stället för tapeten. Och en matta har det aldrig funnits i mitt rum. Igår när familjen var på IKEA så slog jag på stort, vita panellängder med ett litet svart mönster på i form av pappersdjur, I´m wild!

En ny lampskärm, blev min för att mamma inte tyckte den passade i vardagsrummet, så genom ett trollslag fick jag ny lampa.

 Ljus är jag också lite allergisk mot, kanske för att min mor överkonsumerar det på nedervåningen så har jg en ljus-fri övervåning, men det hindrade mig inte från att införskaffa en snygg ljusstake, vem säger att man måste ha ljus i?

Till sist köpte jag blommor. I plast! Jag kan inte ta hand om blommor, 2 dagar efter att jag flyttade in i detta rummet så dog blommorna som redan stog på plats i fönstrer och där har dom stått, döda och torra ända fram tills nu... Jag skämms lite.
Mamma har bara alltid köpt kaktusar åt mig för det är det enda som överlever i mitt våld, men plats går väl också bra? 


  









Jag gillar det.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0