nyfiken i en strut.




Folk frågar vad som händer i mitt liv. Just nu; inte mycket, äter turkiskyouhurt med nötter och honung, onödigt gott! Tidigare idag "sov jag middag", 3 timmar med lite dregglande satt fint. Ännu tidigare, avverkade 4 timmar på Lendahls musikförskola. Pappren är nu inskickade så nu skall jag börja vikariera. Jag hade även en jobbintervju häromdagen samt eventuellt några fler på G. Nu vet ni, har jag mättat er hunger på nyfikenhet? Jag vill egentligen svara, 'skit i det du', men jag kan ju likagärna avslöja vad min nyfunna glädje beror på. Om det gynnar er eller inte? Inte ett smack, men nyfikenhet är en väldigt vanlig sjukdom, jag för själv en släng av det då och då.




Om man får en teckning så har man lyckats eller?





Det står "Till Gulia" högst upp, hon känner mig så väl..!





Kommentarer
Postat av: Linnea Leyton

Fin! :)

2011-01-28 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0