nöjd.










Jag har inte ångrat att jag klippte av mig håret, ÄN!
Haha jag är faktiskt riktigt nöjd, ser mycket seriösare ut, än att bara liksom ha långt hår bara för att ha det, nej, tycker det var ett bra beslut att kapa det. Tur att jag bromsade mig själv där, för annars hade jag kommit ut i Septemberinspirerad mohikan, hade inte gjort sig till mitt "pluttplyte" som jag är döpt till... Så litet är väl inte mitt ansikte?




Nu skall jag lägga migg i mig sjukt sköna sänga och läsa senaste boken av min absoluta favorit deckar-författare; Harlan Coben.
Gillar ni läskiga trillers med kluriga lösningar och smarta jävla slut och även en knutta härlig sarkastisk humor, läs Harlan Coben, kungen av deckare, jag lovar!
Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0