more of scandinavia.













Detta är mitt snygga porslin från More of Scandinavia.
Monkey Yard.
Jag har gröna temuggar, vita skålar, gröna assietter, vita tallrikar och den snygga vita salladsskålen.
Jag älskar det, verkligen älskar det, fint och stilrent men inte tråkigt som dom porslin man brukar samla på sig, lite roligare :)
En stor nackdel är ju tyvärr att dett har utgått ur sortimentet, slutat tillverkas, limited edition...
Så himmla tråkit!
Som tur var han jag köpa på mig allt nödvändigt, 8 av allt plus den snygga salladsskålen, så det är inga ojämna antal som måste kompletteras av annat, skönt det!
Jag satte mig nyss och kikade på nätet i hopp om att det kanske skulle finnas lite kvar på någon försäljningssajt men tyvärr, hittade inget någonstanns...
Behöver ju egentligen inget, men om jag hade hittat så hade jag nog köpt miniassietter, typ deserttallrikar, och kanske ett snyggt serveringsfat, men jag antar att jag får klara mig utan.
Kollektionen gjordes även i svart och rött, dem heter "Bird Tree", fina också, men känns lite väl vågat även för mig.


Tipsa mig gärna om du skall sälja ditt More of Scandinavia-porslin, jag är somsagt intresserad av min´niassietter och ett stort fat. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0