make.




Idag kom den och jag äslar den!
Fullständigt fantastiska färger, jag vill ha alla på mig på en gång!
Verkligen väl investerade pengar, väl investerade pengar som pappa får betala då jag ägen 0 kr, men det skall ju förhoppningsvis ändras inom snar framtid... ;) Jag är förövrigt stensäker på att pappa också tycker att det är väl investerade pengar, han tyckte förmodligen inte att jag hade nog med smink, det är jag säker på!






Fint som snus!




Imorgon skall jag stiga upp fruktansvärt tidigt, skol-tidigt, det var ju sannerligen inte igår, men det skall bli en rolig dag imorgon, kanske springer lite fler ärenden på stan när jag ändå är i närheten, idag blev det mycket avklarat men det kan väl aldrig bli för bra? 
Nu skall jag snart hoppa i säng så jag är pigg och fräsch imorgon! 
Godnattnattnatt!





 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men dah, det är ju en tvättbjörn ;) Julia! Vad händer i ditt liv?

2011-01-26 @ 23:09:08
URL: http://johannamariaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0