finns det något som är äkta?





http://www.awfulplasticsurgery.com/


Tidernas sida!
I många år har jag roat mig själv med att fnissa åt idioterna med sillisar uppe vid hakan och en näsa mindre än ett blåbär, men i mitt inre vill jag bara lägga en hand på dess axel och säga "det var bättre förr", för sånn är jag, skadeglad in i det sista.
Men allvarligt, kolla, förundras, äcklas och avskräcks, ett "fniss" här och ett "euuuw" där, bra för själen.


Med detta sagt så betyder inte detta att jag är emot plastigkirurgi, det låter jag bli osagt.












Trodde ni detta?
Sen finns ju dom uppenbara fallen med läppar större än hela mitt huvud...









Men detta kallar jag bara för I.D.I.O.T.I.



Eller varför inte:













Hihihihi!
Ja, tänk att till och med sverige fick "äran" att representeras, och vem passar bättre om in Silvia?! :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0