watermarble.















Inte jättenöjd idag, jag beundrar dom som lyckas få typ samma mönster på alla naglar, det är för mig omöjligt.
Men detta är också roligt, varje nagel helt och hållet unik, får väl se det som ett plus. Och den tid man lägger ner på att droppa färger och ev. tejpa kanterna tar man igen i torktid. 4 färger som torkar snabbare än 1 lager baslack, det du. Kommer väl som vanligt byta lack snart, blir så fruktansvärt uttråkad så fruktansvärt fort...

och åter igen, ignorerar hur jag gnagt sönder och samman mina fingrar, ser hemskt ut!
Hur låter man bli, det är som ett beroende..:S





PS. Beställde lite fler saker på nätet idag, denna oändliga källa till pengaslöseri, underbart!
Visar när jag får hem det, dundunduuuun ;)


PPS. Visar "dag 16 - innehållet i min väska" imorgon, jag orkar verkligen inte gå ut och riva ut allt över köksgolvet nu, totalt omöjligt.




puss







Kommentarer
Postat av: Anna

grymt !

2011-03-09 @ 23:00:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0