dag 13.





mitt drömbröllop.






Ingen jävla aning!

Vit klänning i chiffong antar jag, finast.
I en kyrka kanske, bara för att det är vackert, detta kräver att min blivande make är medlem av svenska kyrkan då jag inte är det, annars är vi inte välkommna in.

Eller nej föresten, på ett fint slott tror jag, eller någon vacker herrgård, ett fint gods i skottland låter inte helt fel!
En snygg man brevid mig och sedan spelar det inte så stir roll, har aldrig ägnat mig åt att planera "mitt drömmbröllop" som jag antar att många andra småflickor gör. När jag var lite äääääälskade jag vackra brud- och balklänningar med massa glitter och rysch och pysch, nu spyr jag av bara tanken.

Mer än såhär kan jag nod tyvärr inte ge er, sorry!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0