skrämmande.






jag ryser i kroppen, bilderna från SDs valvaka fick mig att känna ett starkt obehag, dom står och hoppar och ropar "SD, SD, SD" och jag mår illa av att veta att folk rösta på detta parti, fy fan!
vill sverige tillbaka till ww2 med nazism, hat och främlingsfientlighet? skrämmande!




UPDATE: SD har vunnit röster från dom som ångrat sig och röstat om, sjukt!



PS. härmed slutar jag läsa den dumma jävla Blondinbellas blogg, har sett upp till henne en del innan, hon har ju klarat av allt hon gett sig in i och lyckats jävligt bra (vilket dels beror på att hon har rika föräldrar....) men nu får det vara nog, hon äcklar mig faktist, usch!
Detta är min åsikt och mitt val, varsågod att göra som ni vill!  DS






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med dig. Fy fan!

2010-09-19 @ 21:30:37
Postat av: Emma

jag är med!

2010-09-19 @ 23:15:41
URL: http://emmalouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0