hotel motel.






där sjöng jag allt lite i mitt huvud, och tänkte på lina ;P



sitter förtillfället och kollar på hotell i london och inser att jag verkligen inte har råd med den här resan, jösses alltså!
kommer vara utfattig efteråt men bankrånare kanske är ett yrke som passar mig, det återstår väl att se...
Nu  skall jag gå och prova kläder, finns en del saker i mammas garderob som kan få bo i min istället + att jag har en del som inte använts än, sorgligt.
Skall ju förövrigt, på tal om att jag har 0 kronor över, på en shoppingtripp med bästis nästa vecka... ha ha.

Hur hände detta, jag som alltid var den sparsamma förr, gick aldrig, och då menar jag aldrig, under 1000 kr på kontot och det var innan jag ens fick en liten skitlön från mitt forna jobb, jag var expert på att spara pengar men sen blev jag mer eller mindre tvingad att skaffa betalkort, har ni hört något så barnsligt, och då gick det utför, har ingen aning om vad jag har kvar på kontot efter en dag på stan, hate it!
Usch, men jag skall ju ta tag i detta nu, idag skickade jag iväg ytterligare 5 jobbansökningar så efter resan så hoppas jag att jag inom kort får en inkomst igen, annars får jag sälja mig på gatan ser ingen annan utväg...







Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du :) Allt bra?

2010-09-10 @ 01:55:38
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0