frankenlack.





Ebiliba tipsade mig om en grym sminkblogg idag, killercolours.blogg.se, en tjej som heter Viola som vad jag förstår är helt självlärd, good 4 you, jag är bitter, önskar jag hade ögon som klädde i mycket och dramatiska färger men så är inte fallet, därav min bitterhet...


I vilket fall som hellst så blandar hon frankenlack, (har inte kollat vad ordet egentligen kommer ifrån) sjukt kul grej för dig som tröttnat på ett par gamla!
Tråkit nog så rensade jag bland mina nagellack för ett tagsen och slängde alla gamla halvtorra och talvtomma lack så nu har jag bara undefär 7 miljoner kvar, dumt! Skulle sparat flaskorna så jag kunde blandat ett par nya, det kräver ju trost allt en tom flaska, eller i alla fall en med en skvätt färg kvar i som man skulle kunna tänka sig att blanda till något snyggt!
Nästa gång det är lackbyta skall jag mixa ihop ett eget, jag känner för en mix med mörkgrönt och rosa, are you feelin' me?




Bild: killercolours.blogg.se





Just nu har jag Konadnaglar, asfula verkligen men jag stämplade på som en dåre nu första testet! :P
Läs mer om Konad på http://www.konadnailart.com/contents/en-us/d4_konad_nail_art_set.html
Mitt nästa köp blir ett svart stämpellack och denna stämpelplattan!;







Nu skall jag soa, pussgodnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0