fingers crossed.






Shalooooom.



Igår satt jag i princip hela dagen och sökte diverse olika jobb för, tror det eller ej, jag har insett att jag verkligen behöver ett jobb!
Pengarna är typ slut och det vankas ju en ny londonresa snart + att jag någon gång skulle vilja flytta hemmifrån, haha!

I vilket fall som helst så fick jag flera svar igår, bland annat från ett butiksjobb som jag mer än gärna skulle vilja ha, fick ett mejl igår om att dom mottagit min ansökan och ett nytt mejl idag där dom skrev att dom läst min ansökan och hör av sig innom 4-8 veckor. Behöver ju absolut inte betyda något, det är ju förmodligen ett rätt så högt antal som sökt jobbet så, men jag håller ändå tummarna!











Skulle kanske åkt in till göteborg med Lina och Oskar ikväll, men att agera tredje hjul är inte min favoritsport, frågare eriksson om hon ville åka med, hon skulle upp tidigt imån, om bona åker med så hänger jag på, då kan hon och jag agera par ihop!


nu blire snart mat, hungern smyger sig på, puss för fan!







Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 16:45:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0