Art









Detta fick jag av min bror när jag fyllde år; en stor tavelbuk, 3 penslar och ett gäng riktigt fina oljefärger, igår åkte jag in till stan och köpte terpentin och satte igång direkt!
Började inte på någon ny tavla utan jag har satt igång att fixa till en tavla som jag målade i slutet av 3an på gymnasiet, den blev aldrig klar för det var så stressigt i slutet att jag bara kladdade klart den och jag har verkligen stört mig sjukt mycket på den! Eftersom mamma också envisas med att hänga upp mina tavlor i vårt hem (två stycken :P haha ) så har jag ju sett den varje dag och nu äntligen så har jag satt igång att fixa den!










Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken var det som inte blev klar? Inte äpplerna va?

2010-09-01 @ 14:45:09
Postat av: Julia

nej den fula med husen. :P

2010-09-01 @ 18:55:29
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0