London dag 4






Stonehenge
bussen dit gick 12, vi var tillbaka 19.




så har blev resultatet efter att par dagar i stekande sol och med olika kläder på, thumbs up!




Detta var dag 4, hela dag fyra.




London dag 5






denna dagen får inget eget inlägg för den är knappt värd att nämna, ELLER JO!
vi packade, checkade ut, tog med oss resveskor och gjode Oxford Street en sista gång, höger sida upp, vänster sida ner!

fick shoppat upp alla mina sista pengar och jag är damnd nöjd!
eller 55 pund + skrammel för en cornflakeskaka gick åt på flygplatsen, tipp topp!


nästa inlägg blir all shopping, eller bör det delas upp i 2 kanske? får se, nu skall jag i alla fall läa min bok och ignorera smärtan!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0