Honey, I´m home!



Eller egentligen kom jag hem redan igårkväll, kring 11 tiden på kvällen, men hade ingen större lust att sätta mig vid datorn och blogga loss då.


Jag har haft det så jävla bra!
Helt seriöst, den staden tar fram det bästa av mig, jag känner mig avslappnad och lugnt hela tiden trots att hela staden lever i ständig stress och irritation.
Det är min stad, mitt London, min plats på jorden!



Liggandes på gräsmattan i 30° och sol i en av Bettans "små" trädgårdar



Jag skall gå och duscha nu, och tvätta håret.
Jag tvättade håret på morgonen innan vi åkte och nu förtjänar det en skön tvätt med göttiga inpackningar efter detta äventyr, det har varit så duktigt så!


Skall fota alla mina inköp efter duschen och jag har redan lagt in alla göttiga turistbilder så det kommer komma lite inlägg med shoppingfynd/turism/london i sitt esse senare!



Puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0