Öppna alla fönster!!!



ÖÖÖÖRK, håller på att kvävas här inne!
Varför, varför varför skall jag alltid ge mig på och prova att göra typ kola eller daim eller dyl., jag suger ju på det, var aldrig var det skall vara för värme, om man skall röra eller ej hur det är när det är klart...:S
Skulle ju alltså nu testa på att göra daim och det slutade ju som det brukar, en brunsvart gegga som smakar bränt och en nästintill förstörd kastrull... Nä, jag skall sluta med dessa försök, det är bara att inse att jag är kass på det, jag är bra på att baka ja, men det där med att göra något i kastrull är inte min grej!
Som tur var så bakade jag en god, seg, kaka också, så jag är lite glad med!
Kan visa bild på den ikväll när jag kommer hem från jobbet, men nu skall jag ta och äta något, skall nog göra en sallad idag igen, så jäklans gott!


C yall l8r! ;P höhöhöhöh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0