Noll plagg...



Knäppte precis på datorn för att kika på the garden collection och beställa hem lite snygga vår- och sommarkläder men det blev noll plagg... :S
Det fanns tydligen desperatare människor än mig för typ ALLA söta klänningar var helt slutsålda! haha galet!
En söt klänning med volanger känte jag köpa i alla fall, men den skulle inte komma förän i slutet av april, samma sak med en jättesnygg, beige, kavaj och jag gillar inte att gå och vänta i en evighet.
Några saker jag tänkte köpa var 2 linnen, ett par leggins och ett par shorts, men jag struntade i det också, känndes ovärt på något sätt och jag vill nog hällre prova saker innan jag köper det.
Skall eventuellt åka en sväng nästa helg med pappsen, då kan jag kika in på ett H&M och prova ut dom snygga sakerna istället! :)









Det går ju knappast att säga vilka som är ens favoriter, men dessa 5 toppar nog ändå min lista! Eller jag vet inte, det år så sjukt svårt, allt är så fint! :)
Har ju föresten inte fått min bikini än, undrar om den kommit på villovägar... :O
Hmm, jag hoppas den kommer imorgon, det har ändå gått typ en vecka sedan jag bestöllde den.





Kl 5 är det ragga dags, wopidoooooo!
haha, puss så länge!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0