No more...


Jag är i sorg, stooooor sorg!
Min underbara trogna mobil är död...
Jag har haft sån jäklans tur med alla mina mobiler, har aldrig tappat bort någon eller blivit bestulen på någon och ingen har gått sönder med än ett par knappar, men nu skedde det som inte får ske..
Jag tappade den i golvet...
FAN!
Alltså den har klarat många smällar i golv och mark, men nu var det nog anntar jag, displayen pajjade och det är endast ett litet lila streck som syns.
Får ta till pappas gamla mobil så länge, vet inte vad jag skall göra med min, det var ju mitt eget fel att den gick sönder så jag får ju betala allt och då är det nog i mitt fall lika värt att köpa en ny med nytt och fräscht batteri och hela knappar, den är ändå kanske två år nu, eller bara ett år, jag kommer inte ihåg! :S
Jag har i alla fall inte råd med någon ny mobil, inget jag planerat att lägga pengar på i år, så jag får dras med pappas gamla trots att den har någon skada i vänsterkant på displayen så man inte ser allt i till exempel ett sms. :P haha



Min gamla goding och ersättaren, jag är i stor sorg, stoooooor sorg!




Nu skall jag kolla på filmen som går på 5an, Gone Baby Gone, med Casey Afflec.
Det är en lungn hemmakväll ikväll, mörk choklad och film, finfint!
Puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0