Men Johanna, inte okej!!!!



Usch, kollade precis min älskade vän Johannas blogg och vad jag läste (men vägrade se) var inte okej, blääääääääää alltså!
Jag tänker verkligen inte återberätta det, så om  ni vill se så får ni kolla själva här: http://jodees.blogg.se/



Blev ingen uppdatering igår, hade inte lust, har knappt någon lust idag häller men måste hålla igång det ändå känner jag.




Idag har jag mailat 4 nya personliga brev till mina jobbaansökningar till pappa som han skall skriva ut åt mig för vår skrivare är paj!
Skall skicka iväg dom imorgon och nu hoppas jag att jag får sommarjobb! :)

Har även precis suttit med mamma och kollat priserna på ryanair, vi tänkte boka nu men pappa skall överföra lite pengar så vi skall boka allt imorgon! :D
Mamma har pratat med dom som vi skall resa och vi skall tajma ett par dagar med dom där nere!
Vi kommer resa dagen efter uppvisningen, vill bara bortbortbort! 20e till 24e maj är vi borta, skall bli skönt!



Nu blir det maaaaaat!
puss






Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, sorry. Men jag varnade ju dig faktiskt:)

2010-03-18 @ 11:12:10
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0