Jobbsökande



Bläää, detta är svårt! :S
Har ett CV, men nu skall jag skriva personligt brev och det är ju sjukt svårt! :S
Ha suttit och kämpat hela eftermiddagen och får väl i alla fall iväg en jobbansökan imorgon om jag har tur! :P hahaha


Ikväll är det jazz, en lektion, jag är sjuk!
Usch!!
Jag vill inte vara sjuk, men det går liksom aldrig att bli helt frisk när man måste ha danslektioner, jaja, jag överlever väl, det gör jag jämt!


Snart skall jag äta mat, kom på att jag inte ätit något idag än! :S
Sjukt, jag brukar alltid äta frukost det första jag gör när jag går upp, men efter magsjukan är jag inte sugen på att äta något alls.
Usch, det måste bli ändring!


PS Funderar på en Iphone, är jag galen?




Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0