It´s Ouzo-time!



Nej, inte sprit, utan katt.
Min katt.
Ouzo, min bäbizzz! ;P
Vi myyyyyser i min soffa just nu, precis vad jag behöver :)


Idag var det näst sista danslektionen i göteborg och det gick skit!
Koreografin är inget större problem, det sitter även fast jag bara kollade på halva lektionen idag men det är min jävla fot som pajjar allt...
SUCK!
I onsdags så halkade jag nämligen inne på toaletten på Sportlife och stukade foten värre än jag någonsin gjort innan, så jävla, jävla ont gjorde det, sjukt läskigt!
Efter ett tag igck det värsta över i alla fall, jag och Jenny promenixade till Ica och jag hade danslektion på kvällen och det gick finfint, men när jag kom hem så trodde jag att jag skulle dö! Helt ärligt, det gjorde så ont so jag kan inte beskriva det, trodde att jag brutit benet typ och det gick inte ens att ha täcke på foten för den var så jävla öm...:S
Det var inget smart drag att dansa på en så stukad fot, även om det inte gjorde ont just då. men jag klarade mig igenom torsdagens lektioner och på fredagkvällen kändes den helt bra och söndagslektionen gick också fint men idag...., idag trampade jag en millimeter fel och det pajjade igen...
Det gjorde inte så ont som förra gången, men det var en jätteäcklig känsla och jag mådde jätteilla. :S Det gick över senare men det är då antagligen inte helt bra där inne i vristen än... haha SNARK!
Uschuschusch, skall gå och lägga mig snart och hoppas på att det går över :P haha



Imorgon skall jag vara med Svensson, hon skulle komma till mig när hon slutat jobba typ runt 2. :)




Den svarta klumoen är min "ille patt", min hömp!
haha internt! :P




Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0