Hopp i säng!



Hej igen!
Ojoj, klockan är typ halv 2, hopp i säng Julia! :P



Filmen var braaaa!
Jag tvingade pappa att hyra den när han hämtade mig på stan för vi har inte sett den sista filmen än och imorgon börjar ju tv-serien som är bygd på böckerna och jag ville se filmen på riktigt innan!
Den var bra, det är det jag kan säga, första filmen är ju fortfarande bäst, andra filmen var lite torr, och denna var bra! :P haha




Jag kanske inte kommer vara så jättepepp på uppdateringar ett tag framöver, det beror lite på var som händer, jag vill inte tala om något än men det är lite jobbigt för min familj just nu och jag är väldigt kännslig när det gäller min familj så jag vet inte riktigt hur jag kommer må de närmsta dagarna och jag hoppas att detta ör okej och att det respekteras!




Men imorgon är det i alla fall kalas hos min fina vän Linnea, det var ju ett tag sedan det var kalas nu, tror att det var mitt kalas som gällde sist, med utgång på BLVD men Snygg-B och L.P, för Eriksson hade aldrig något kalajs. (?!)
Men nu är det dags igen, skönt att få träffa alla mina vänner igen, det var så stört längesedan och jag saknar verkligen er alla! <3

Nej, nu skall jag sussa, skall gå upp i lagom tid och fota det jag köpte idag hade jag tänkt och kl 2 skall jag vara på Sportlife för lite dans med Benny och Idawhoo och jag skall nog ta mig en promenix dit, (om det inte öser ner ute vill säga) kan ju försöka få med mig Benny också! :P


Sov gott nu alla sexberg! ;D
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0