H&M



Den 18 mars släpper hm.com det mesta från The Garden Collection, dom har redan nu släppt ca 10 plagg men den 18 så smäller det alltså! Jag har verkligen längtat jääääättemycket, tycker att allt är så himla fint och de mesta faller mig verkligen i smaken. Vanligtvis brukar jag vara lite feg för mönster och mycket färg men detta känns helrätt faktist och det faktim att det är ekoligiska kläder känns otroligt bra, snygga kläder som är bra för miljön (om man bortser från frakten och allt det) är ju toppen!
Den 18 kommer jag sitta klistrad och klicka hem allt jag kommer över, jag har ju trots allt inte köpt några vår- och sommarkläder än, så det får jag unna mig!
(Just det ja, jag har ju inga pengar... hmmm, men vet ni, det skiter jag i! Hahaha, det får alltså bli ett senare problem!)





Om jag får bestämma bli allt mitt! :D




Ett tjuuusigt litet kollage jag knåpat i hop i Paint (HAHAHAHA) med mina favoriter på H&M just nu, både gamalt och nytt och från TGC och allt är från HM förutom den snygga jackan uppe till vänster för den är från Monki och den skall bli min! :)



Nä, nu måste jag slita mig annars händer det nog en olycka, är nämligen så kissenödig så jag tror att jag spricker, på riktigt! :S


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0