Godkväll!



Oj, vet inte vad jag skall skriva, kände att det var dags att uppdatera igen men jag vet inte vad jag skall skriva om! :P hihihi Just nu sitter jag i soffan och kollar på Sinefeld, bra program, Kramer är ju bara bäst! :D


Imorgon skall pappa väcka mig tidigt, typ 8 alltså! :S
Minns inte när jag var uppe så sidigt senast, eller när jag var magsjuk kunde jag ju knappt sova så då var jag ju typ vaken jämt men det är ju en annan sak, det var ju inte frivilligt.
Fast efteråt nu så har jag börjat vakna lite didigare, runt halv 10, fast jag tvingar mig själv att ligga kvar i sängen till minst 10, haha! :)
Innan klev jag inte upp före 11 men imorgon så skall vi åka på vår shoppingrunda, pappa är tydligen ledig imorgon så vi tar det imorgon istället för nästa helg.
Liiiiiite surt eftersom det var just H&Ms nya kollektion jag var ute efter, men jag skall nog ta ett tidigare tåg in till gbg nästa måndag istället, då kan jag kika in på H&M (och hoppas på att det finns något snyggt kvar efter helgen, men tanke på hur det var online idag ;P ) och dra en sväng inne på Monki och Weekday också, vill verkligen ha den fina jackan från Monki, och det finns ju alltid snyggt inne på Weekday! :)
Skall i alla fall åka till Lager 157 med fadern min imorgon och det kanske blir en sväng inne i Borås city på hemvägen! ;P haha
Måste i alla fall vara hemma i stan vid 5 för då skall jag träffa Lina och Bono för presentinköp, det vankas ju kalajsigheter hon FleyFley på lördag! :D

Snyggingjackan!



OOOooohhh!!!!!
Kom på att jag bäddade ju rent i min säng förut efter att jag duschat så nu kommer det bli aaaaaasgött att lägga mig i min säng! Älskar att gå och lägga mig i en nybäddad säng, spec när man gjort en helrenovering i duschen innan. :P Tvätta, skrubba, peela, raka, fila och polera! :P haha
Kännslan av nyrakade ben mot rena lakan är obetalbar!
Haha nu måste jag stoppa min själv, så jävla underbart kan det ju fan inte vara.... Fast joooo! :D




Okej, nu får det vara nog, nu säger Bullen godnatt och sov så gott!

Puss







Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad köpte du? Nyfiken...

2010-03-19 @ 21:49:40
URL: http://jodees.blogg.se/
Postat av: Julia

Kan lägga upp en bild imorgon johanna :)

2010-03-20 @ 01:13:04
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0