Är shopping en dössynd?



Jo man får väl in nästan 3 dödssynder i mitt shoppande; girighet, vällust och frosseri.
Ajabaja Julia!
När jag gick till stan med mamma idag hade jag 700 kr på mitt konto och hade verkligen inte planerat att köpa något alls, nu har jag 300 kr kvar...
Alltså fan!!!
300 kr tills den 25e, shit! :S
Måste bli skärpning, skall sparasparaspara tills olika resor och annat! ;P

Jag köpte i alla fall en jättefin tröja på Gina som jag faktist bara var tvungen att köpa, jag hittade även en döskallering i svart plast på Glitter.
Inne på Lindex fick jag panik för det fanns så mycket snygga solglajjer att jag fick lova mig själv att bara köpa ett par! Usch, jag är verkligen en sucker för solglasögon, love it! Bestämde mig i alla fall för ett par zebramönstrade i ray banmodell (matchar mina nymålade zebranaglar! ;P) samt ett gäng små nitringar, man fick 5 st.
Allt som allt så gick detta alltså på runt 400 kr, inte så mycket för någon med heltidstjänst, men för moi var det ett rån mot mig själv!



Nu skall jag se till så att det blir någon mat, är hungrig som en varg, rawr!
hohoho
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0