Trubbel i Garderoben




Midsommar är här, så glad sådan på er alla för fan!
Klädproblemen hopar sig, kanske borde tänkt på det här på ett par dagar tidigare, men nejnej, låt oss skjuta fram allt till sista sekund!

Hade ett par alternativ som jag tvingade pappa att fota åt mig!



Nr 1:



Zebratopp, Gina T
Kjol, Topshop
Skor, Office (London)




Nr 2:



Gammal, omsydd tubklänning, Gina T
Skor, Office (London)




Nr 3:



Klänning, Primark (London)
Skor, Office (London)



Nr 4:



Spetsfodral, H&M
Skor, Office (London)

Hund, Baccus, den bästa som finns! :D


Mamma och pappa fick rösta och dom valde nummer 3, så den blommiga från Primark it is!



Nu skall jag måla naglarna gröna, hörs kanske sen, får se, annars uppdaterar jag väl med midsommar bilder imorgon, puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0