Shorts




Viktnedgången är ju fortfarande i full gång och detta resulterar ju i att kläder blir förstora och just nu så är det jeansshorts som är problemet. Har mina snygga ljusa jeansshorts i lite längremodell från MQ men grenen på dom byxorna är alldeles ohygglig! Dom sitter tajt om låret men det skulle kunna få plats 3 st "framsjärtar" (mihihi) i brallan alltså, helt galet, usch!
Sen så har jag ett par korta jenasshorts i mellanblått som förra sommaren satt tajt, som ett par hotpants, iår är dom pösiga! :S

Så trots att jag är så tacksam och stolt över mig själv att jag verkligen tar tag i detta och går ner i vikt nu så är det förbaskat jobbigt att alla kläder blir för stora!


Imorgon skall jag in en sväng till göteborg med Shaggy, Miss Pee och Beata och då skall jag inskaffa et par nya!
Nämligen dessa :


Svinsnygga, persikofärgade, tajta, jeansshorts, hur snyggt?!
Till brunbrända sommarben kan jag knappt tänka mig något snyggare!
Nu önskar jag bara att jag hade Dollyblonds dösnygga ben (förmodligen snyggaste benen i sverige!) att bära upp mina persikoshorts till men man tager vad man haver!

Nu gäller det ju bara att hitta shortsen i butik också, sen är saken biff!




Bild snodd av: http://dollyblond.se/



Puss



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ju redan börjat med den andra men den blir nästa, jag lovar! Har inte du någon bra jag kan läsa snart?

2010-06-07 @ 23:11:38
URL: http://jodees.blogg.se/
Postat av: Äsp

Du är galet duktig som kämpar med din viktnedgång (dock tycker jag att du var perfekt snygg redan innan!) och det syns ! Du är schnögg!



Och så måste jag ju säga, din header är svinsnygg :D:D

pöss

2010-06-08 @ 22:31:45
URL: http://johannasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0