It´s my life



Jag tänker inte be om usäkt för att jag varit lite frånvarande för jag har levt mitt liv med min älskade, så kan det vara.




Jag hatar känslor, det är det absolut västa jag vet, jag gråter gärna, men det är bara tårar, känslor är för mig något helt annat. Jag hatar att känna mig maktlös, att inte kunna styra över var jag känner och jag hatar när det beror på en jävel som inte ens förtjänar det. Jag gråter som sagt gärna, ett sätt för mig att känna att jag lever, men att gråta över något eller någon som egentligen inte förtjänar det är så fel! Men känslor är inget jag kan kontrollera, jag har ingen talan. Jag vet inte var kärlek är, jag vet inte om jag vill veta heller. Jag älskar min familj och mina underbara vänner mer än något annat men kärlek är ju något annat som för mig är helt främmande. Jag är inte kär, det är inte kärlek jag pratar om nu, eller är det? Jag vet ju inte hur det känns men det kan väl knappast vara så här, så här meningslöst och jobbigt? Nej detta är känslor, inga vackra och ömsesidiga känslor utan jobbiga känslor som jag egentligen inte vill känna och som sårar mig helt utan anledning, är jag en svag människa? Jag ger fan i det, om jag nu vill känna något så får jag väl göra det, men jag kan tydligen inte välja när jag inte vill känna något, det är uppenbarligen inte upp till mig och att känna mig maktlös och rent ut av svag är det värsta jag vet, det absolut värsta jag vet, fan!









Nu skall jag äta brieost och valnötter, vilken synd. Ikväll är det bara jag, bara jag, tvn, datorn och, ta mig fan, grillchips!
(-10kg åt helvete?)



kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0