Virkat




Dösnyggt!


Mitt nästa köp hoppas jag, om inte annat då har jag en myclet händig mamma som nog skulle kunna knåpa ihop något snyggt till lilla mig! ;)





blablabla jag har inte bloggat på ett par dagar men va fan, har du inget viktigt eller roligt att blogga om så är det bättre att hålla käft! onödiga och utdragna texter om vad du skall göra, vad du har gjort och hur du gjorde det intresserar mig inte för 5 öre, så därför försöker jag bespara er sådant i denna bloggen, en 2-3 rader om dagen + bilder räcker gott, om det inte är något spec vill säga. :)




30 grader imorgon, jag är glad om jag inte smälter bort, förmodligen så gör jag det så jag tar farväl redan nu, adjö kära undersåtar, adjö! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0