THE Shoe



Skon, den ultimata just nu, mocka och kilklack, huuuur snyggt liksom!!!







Jag hittade den högra när jag var i london i våras, inne på Office, provade den varje gång jag var där inne, men den var liiiiiiiite obekväm så jag valde en annan med rämmar istället, inget jag ångrar, men jag skulle ju inte tacka nej till denna också!

Topshop har ju en typ likadan, eller om den fanns först, jag vet inte. jag såg iallfall den på Office först, men i vilket fall som helst: jag kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast, skitsvårt!
Topshopskon finns i grå/beige, finns dock in på deras hemsida, välsigt snyggt tycker jag, kanske borde ta någon annan färg på nästa sko, eller? Hmmm...


Köper du skor online på Topshop så är dom flera 100 billigare än i butik, den kostar 80pund på nätet och 1300 i svensk butik. Skon från Office kostar typ samma på nätet och som i deras butiker i London, så frågan är ju: vad är värdast?

Att köpa Topshopskon på nätet (finns ju då inte i den beige/grå färgen) eller att köpa den i butik? Min egentliga fråga är väl: Vad ligger frakt och sådant på om man beställer från England?


Vore himmlans tacksam för svar alltså!



Pusspuss






Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom är ju rätt lika. Svart funkar alltid, men beige är också nice. Ta svart tror jag jag tycker, och den som är billigast för de är så lika :)

2010-07-31 @ 17:28:49
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0