Kiss Kiss Bang Bang







Slökollar på Benjamin Button och har haft totalrenovering av kropp, hår, händer och fötter!
Eller kropp och hår klarade jag av i duschen, nu har jag putsat och filat och målat varenda nagel jag äger, nu är jag snygg, råsnygg!

En mindre gödig sak är att min underbara persikopeeling från Mary Kay luktade spy idag! :S
Köpte den förra sommaren så jag antar att den blivit dålig vid det här laget men det kom ändå som en käftsmäll!
Sista jag använde den var kanske för 3 dagar sedan och då luktade den prima, men idag höll jag på att spy rakt över mig själv! Blääääää!!! Jag pinade mig och skrubbade fossingarna lena som kattungetassar och sedan kastade jag det som var kvar!
Nu behöver jag ju i vilket fall som helst en ny bodyskrubb, men vilken är bäst?!
Har haft otaligt många från Body Shop men ingen har rivit så göttigt som denna från Mary Kay, skall jag köpa en likadan, eller är det tråkit?
Blablabla, inte värsta problemet direkt, vad som är ett större problem är att jag nu skall gå och lägga mig och därmed lämnar er här, förlåt, men det är nödvändigt! :P


Pusspuss!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Köp en likadan! Den äger ju:)

2010-07-06 @ 11:54:12
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0