Gårdagen








Det blev en rätt kort dag i Göteborg med mi madre igår, jag fick solsting/yrsel/blablabla och mådde svindåligt, trodde jag skulle spy och kolapsa rakt på kungsgatan, så vi fick så snällt dra oss tillbaka till bilen och åka hemåt, hanaldrig ens besöka Monki och Panduro. :(
När vi väl satt i bilden med fullt blås och iskallt vatten så känndes det lite bättre så då bestämde vi oss för att åka en sväng till Orienthuset utanför Gamlastan, en gigantisk matbutik med mat från världens alla hörn typ, där spenderade vi säkert en timme och fick med oss lite gott hem. :)


Slänger upp ett inlägg strax med det jag hittade innan jag blev kass, puss så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0