Gilla vs. Ogilla



Heeeeeeeeeej!


Haft en bra dag alla fina?
Det har jag:)
Har varit en sväng på stan med mamma, fick köpt 2 fina kläder på gina, en vit t-shirt i lite vidare modell med snäppet längre ärm och ett svart oversize linne med ett fotomotiv av lite skog typ och en hjort. I love it! :)
Vi lunchade tacotoast, förjävvlagött!!! Och när vi kom hem klämde jag i mig en semla! goooott, men den försvann nog förhoppningsvis när jag, Karlsson och hennes vän Annika gick på bodypump!
Haha fyfaaaaaan vilken jävla ångest jag hade innan, jag lider typ av extreeeem prestationsångest, är alltid livrädd innför att prova på nya saken men shit va kul det var! :D Skall lätt tillbaka nästa vecka med tjejerna, läger nog på ett kilo då ;P



Nu för ni ursäka men jag tänker göra en hiss- vs. disslista... haha nörgit!! Men jag skall inte överdriva förmycket, det lovar jag.
Okey, here we go!


3 saker jag gillar:
  • Rock/Bohemstilen - Konstig mix? Nä, rätt vanlig men mitt namn på det är kanske lite knäppt. Snyggtsnyggtsnyggt! Kan inte förklara riktigt, det är ju väldigt individuellt, man slänger på sig någon mysig sommarklänning, ett par svarta jenas, nitskärp, kajav, dr martenskängor, blablabla, det finns inga regler, du får göra som du vill:)
  • Ringar - Detta ingår lite i rockstilen, eller jag tycker att ringar passar jättebra till allt faktist! Nu är det inga små söta mormorsringar i guld, även om detta är mycket fint, men nu är det silver, nitar, häftiga grejer! Jag har själv 2 stycken snygga i silver från Glitter, á 70 kr :)
  • Mockajackan - Skinnjackan i mcmodellen i all ära, men något ännu snyggare är ju mockajackan! Snygg som fan faktist! Haha, jag vill ha!



3 saker jag ogillar:
  • Håruppsättningar - "Ett big no,no!" haha men faktist, jag diggar inte piffiga frisyrer. Om du skall ut och dansa med dina polare så skall inte inte sno ihop värsta galafrissen, ser fånigt ut tycker jag. Det skall vara enlkelt och "se fixat ofixat ut." Det ser så överambitiöst ut, så spara håruppsättningen till balen, och om verkligen vill ha uppsatt hår så är en vanlig lite högre hästsvanns görsnyggt, eller en knut av valfrittslag, och varför inte en inbakad fläta? Snyggt, lite "finare," men ledigt och härligt!
  • Bandtröjor - It´s as simple as this; lyssnar du inte på rock (de flesta rocktishorna är ju av rockband) skall du inte klä dig i rockband. Alltså personligen så tycker jag der är skitsnyggt med vissa bandtishor, men jag skulle faktist aldrig kunna ta på mig en, (såvida jag inte blir en grymm rocker innom snar framtid) jag skulle känna mig som en hycklare lite faktist. Man ser ju på folk vilka som lyssnar på dom band dom klär sig i och vilka som bara klär sig i för att det är facshion.
  • Stickade, piffiga, koftor - Jättefint, men jag klarar inte av det. känner mig yllsig och byllsig och konstig. har jättesvårt för det, vet inte varför, jättemysigt ju!
    Jag älskar ju koftor, änvänder aldrig hoodies eller så, men de större koftorna med mönster och söta knappar och sådant gillar jag inte. Nej, det skall vara tunnare, enkla, och slätstickade koftor tack:)


Pjuhhh, nu är det över, haha förlåt, ville lätta mitt hjärta lite:P Ta inte åt er av mina åsikter om ni inte vill, vem är jag att bestämma liksom? haha

Nej, ha nu en fortsatt bra kväll, jag skall nog gå och lägga mig snart:)
Pusspuss





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0