Onsdag



Hejhopp!
Hur är det?
Med mig är det bra men jag är vääääldigt hungrg och längtar tills jag får kasta i mig mammas ost- och briccolipaj! :D


Jag har inte orkat fixa med designen mer idag, kommer säkert sätta mig sen igen, får se vad jag känner för.



Idag har jag inte gått utanför dörren, haha!
Har varit inne med 2 hundar och en mamma. :P
Jag har pysslat idag!
När jag och mamma var i göteborg i går, (jag och mamma var i göteborg i går, jag sa nog inte det innan:P) så var jag tvungen att kila in på Panduro (tidernas affär, allt finns där!) och köpa på mig lite nytt, lite kedjor i diverse storlekar och lite annat, kände för att sätta mig ner och göra lite nytt.





Design - Julia Olsson
Modell - Julia Olsson
Foto - Julia Olsson

hahahahha :P




Skall visa mig shopping senare också tänkte jag men nu är det mat!!! :D








/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0