Lördag/Söndag


Hej!

Blev visst ingen mer uppdatering i från igår, (fredags) men vi träffades iallfall på Mangiamo och fikade loss!
Haha sedan drog vi Maxi föratt inhandla kvällen godsaker, och sedan en donken, gott!!
Sedan åkte vil hem till J.B för TVtittande, gött tjöt och häng! ;D
Fine kväll as hell!
(Tog ett par bilder men har inte orkat lägga över dom på datorn än...)

Idag (vi säger att det fortfarande är lördag...) har jag inte gjort något, GÅR ju typ inte att göra något, det är ju ca 1 meter snö ute! :S
Har istället legat i soffan och kollat på tv med Mimmi hela dagen/kvällen!
Hon åkte hem för ca 1 timme sedan, men i en hel timme innan hon åkte hem så satt vi och googlade massa konstiga saker! Typ som "världens största katt", "världens minska katt", "ovanliga kattraser", "lolcatz", m.m, m.m!
Förjävla roligt, och sjuuuukt! kolla in detta!!




Alltså jag tror inte jag fattar hur jävla enorma dessa katter är! :S
Rasen heter Main Coon och jag måste erkänna att jag är lite rädd för dom, jag får liiiite så där "monsterkatt"- känsla... :S
Vissa ser så jävla läskiga ut, och så är dom ju sviiiinstora!
Dom har ett jättespreciellt ansikte, rätt tätsittande ögon och väldigt bred nos, ser nästan lite korkade ut. :P
Katter är ju mitt all time favvodjur, jag älskar dom, mer än människor typ! :S hahahah
Dom är så mjuka, fina, gosiga (ibland) och så älskar jag att dom är så jävla självständiga, alla har en egen personlighet! :)


Sen så gjorde jag och Emilia en annan sjuuuk upptäckt, vi hittade en ny art som vi aaaaaldrig sett förut!!
Håll i hatten alltså!!





Liksom va?!
Vad fan är det för något? :O
En katt?
En apa?
En skitful leopard?
Pallaskatt heter den, eller Manul, det är en liten, asiatisk, vildkatt som lever i bergområden och jagas mycket för sin päls eftersom den har ovanligt lång och tjock päls. Den är sällsynt och det finns inte så många kvar... :(


Slutligen så satt vi och kollade på massa Lolcatz, Emilia tycker dom är asroliga, hahah.
Jag hittade en sida med bara massa roliga bilder på djur och nu, mina damer och herrar, skall jag visa några sötingar :P



Bara ett fåtal av vad som fanns! :)
http://actinglikeanimals.com/?ref=chz3   heter sidan!


Nä, nu skall jag nog spela lite The Sims! :P
Så godnatt gott folk, vi hörs imorgon, pusspuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0