Header



Heeeej gott folk!


Jag vet att jag suger på att uppdatera, ledsen för det!
Men saken är den att jag tappat lusten lite granna just nu, det pågår en del saker i mitt liv just nu som inte är superroliga, lite privata familjesaker, men det är i alla fall på bättringsvägen nu :)



Idag börjar ju lovet för att barn, det innebär ju även att vi på Sportlife tar lov då många barn reserbort på lovet, lite skönt faktist! :P
Ida smsade imorse också och sa att hon inte visste om hon skulle hinna åka och dansa i gbg idag (dom har inte lovuppehåll där) för hon hade så mycket att göra och Jenny är ju och åker skidor och jag har ingen lust att åka dit själv! Ida skall höra av sig senare och säga ifall hon kan åka med, om inte så åker jag hem till Panini ikväll, det vankades lite mys där har jag förstått! :P



Okej, jag skall komma till saken nu, hur jävla tråkitser inte min blogg ut liksom, boooooring!
Grejen är att jag liksom inte brytt mig tidigare, tycker inte att det spelat någon roll, men den ser ju faktist dötrist ut!
Så nu undrar jag helt enkelt om det finns någon som skulle vilja fixa en snygg design till mig, åtminstonde en header, den skall bara enkel och stilren, inget kollage eller värsta färgblaffan utan elkel, med typ en bild och mitt namn, ingen svårare än så!
Så om någon vänlig själv skulle vilja hjälpa mig med detta så kommentera detta inlägget så hör jagav mig! :)


Nytt ämne:


Igår var det alla hjärtans dag!
Firades det?
Jag firade genom att träffa dom bästa i världens för fika och tjööt! :)
Underbart!
Vi har klockrena planer för våra liv; Tattoos, Turkiet, Stockholm!
Jag längtar flickor! :D


Jag älskar er!





Nej, nu skall jag äta frukost, fastän klockan är 2, har visst glömt det :P
Pusspuss darlings!







/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0