En liten natthälsning...



Tjingeling!


Nu var det ju ett tag sedan igen, förlåt, jag har varit borta en del, sovit hos Lina och jobbat och så.

Denna veckan har inte gått så bra som den borde när det gäller vad jag stoppat i mig, typiskit!
Fan alltså jag måste lägga band på mig, lite jävla självdiciplin borde jag väl ha?! :S
Ändring på detta, imorgon blir det hemmagjord suschi med flickorna, spännande!! :D



Ser ni mina pluttiga ögonfransar?
Haha nä jag tänkte väl det, dom är så korta så dom knappt syns!!
Vill göra en sådan där frans-förlngning, tycker det blir så fint, men jag vill samtidigt bleka tänderna och ekonomin är på bottenplan... :/




Hahahahaha mamma slog på stort!
Fanns tydligen inga semlor kvar på Maxi så hon köpte en semeltårta! :P




Liiiite snö det är hos lilla farmor, helt sick alltså! :O





Nääää, nu skall jag sova,, godnatt alla fina! :)
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0