Del 2


Dags för kläder!
En hel hög med bilder, så håll i er!



Svart, transparent, kofta med trekvartsärm - Weekday



Vit, kort, oversize t-shirt med hästtryck - Weekday



Vit, magkort, spetst-shirt - Monki
Svart, vippig, kjol med brett resor - Monki


Svart oversize t-shirt med nätrutor här och var - Monki




Svart, vippig, kjol mer brett resor - Monki
Med lite fantasi så är det 2 plagg i 1, kjol och linne/topp! :P


Sådär, det var allt för denna gången, hade en jättemysig dag med mamma och vi fick med och mycket roligt hem! Toppen över i var ju Pizzahut, jag åt 4 bitar! ;D




Nu har jag grejat lite mer med designen också, en ny headerbild, mycket bättre, ljust och fräscht är det nu!
Blev en bild från idag med nya kläderna, topp från Weekday och kjol från Monki. Jag är faktist riktigt nöjd, med tankte på att jag aldrig gjort något sådant här förut! :)
Hoppas ni gillar det!


Nu skall jag sätta mig och leta lite musik, skall träffa Ida och Jenny imorgon för vi skall börja knåpa på årets uppvisning, vi skall köra på lite gammal och göttig 90-talsmusik! :P
kommer bli fett ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0