Dalmas



Hej!


Haha det här är ett sjukt senario, kan inte fatta det själv! :S
Det började på danslektionen idag, helt jävla plötslig börjar jag snacka med någon dalmasdialekt!
Kunde inte kontrolera det, det bara malde på at sig själv, psykat!
När pappa hämtade mig frågade jag om han hörde vart jag kom ifrån idag, han svarade 'dalarna?'
Sjukt!!
Tror att min danslärare Julia på dansforum har lite för stort inflytande på mig, hon pratar med någon dialekt som påminner om någon från dalarna. Jag har nog lyssnar lite för mycket på henne, men det är svårt att låta bli, hon har en behaglig röst och go dialekt och verkar vara en störtskön tjej!
Grymt mysko i alla fall, har inte vågat öppna munnen sen jag kom hem knappt, är rädd att jag aldrig skall bli av med det! hahahah



Dagens musiktips;


Erykah Badu - Plenty







Vi kör en dans till denna på dansforum nu, en soft street/jazz, grym!
Dock så hade Julia en annan version, hon hade klippt ihop den så det bara är Erykah, svinbra!



Nu blir det te!
Gott :)






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0