minne.














madrasstäckta golv, sleppovers med smarrig kvällsmat, en promenad ner till sjön, vakna upp i ett minikollektiv, minnen från simmenäs, min pärlas hem. snart blir det en nystart. jag skall ordna så att dom skaffar en bäddsoffa så att jag alltid har min plats hemma hos favvoparet, vi 3 kommer ha ett underbart liv ihop, pussungar!



nu har jag fått igång min egen dator igen och jag har ny lagt över hela min mapp på min externa hårddisk för den här datorn litar jag inte en sekund på, imorgon skall pappa lämna in den, inte en dag förtidigt!





Kommentarer
Postat av: Sofia

*Gå in på min blogg och se om just du har blivit en av dagens två bloggar! =)*

2010-12-14 @ 21:50:44
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0