avis.





Det är något fel på mig, jag är värdelös på att reashoppa!
Såfort jag ser röda realappar så flyr mina ögon åt ett annat håll!
Hittar inget alls, i år har jag köpt 1 sak, som alla andra år typ, jag är kass!
Jag är så himmla avis på dom som kan reafynda, hur gör man? Vart finns alla små godbitar? Hur lokaliserarer man sig bland alla knökfulla reaställningar med en miljon olika saker på?
Ett mysterium för mig...


Det ända plagg jag och Lina hittade idag var varsitt par strumpbyxor...
HUR KUL?
Jag köpte även en kristalldeo från Fresch Aromatics och 3 småsaker på H&M, ett genomskinligt nagellack, en eyeliner som ser ut som en tuschpenna, svinsmart, och en vit kajal.
Wopido... ;P haha




Återkommer imorgon och avlägger rapport om vad som skall bäras på nyårsafton, vad det blir för smink och hur naglarna skall målas, puss på er!







Kommentarer
Postat av: Aline

det är samma sak för mig, hittar aldrig nåt på rea. bara full pris haha

2010-12-31 @ 01:54:33
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0