Well, well...




Jag är kass, jag vet, nästa vecka kommer det bli bättre igen, då är begravningen förbi, mitt rum är klart (håller på men den liten mini-renovering på övervåningen, mitt rum och mittenrummet får en liten uppiffning, visar bilder när det är klart!) och allt återgår till det normala igen.


Imorgon bilr det en fullspäckad dag, kl 12 skall jag vara hos frissan, klipp och färg, som jag längtat!!! :D
Efter det skall jag möta upp danslärarna för vi skall kika på kläder till uppvisningen, vi måsye ju också se representabla ut. :P Sen ¨ker vi till Sportlife och dansar lite och när jag kommer hem så hinner jag förhoppningsvis pyssla lite mer med mitt rum. :)
Simon kommer hem imorgon också, för begravningen på torsdag, och då blir det pizza till middag, som vanligt när Simon är hemma :P Haha



Nu skall jag kolla på Sinefeld, godnatt gott folk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0