Jag ångrar mig...



Idag var jag och Lina i göteborg på en shoppingrunda!
It was niiiice :)

Fick med mig 2 klänningar hem, ett linne, 4 nagellack (som vanligt) och shampoo, balsam och inpackning och en mössa, kan visa bilder imorgon eller så kanske. :)

Bikbok alltså, wow!
Har aldrig gillat bikbok innan men idag hittade jag typ en miljon fina klänninger, det var helt sjukt! :O
Aldrig sett så många fina sommarklänningar på en och samma plats!
2 stycken köpte jag med mig idag, och nu ångrar jag mig...



Syns lite dåligt mot vit bakgrund, men alltså denna kreation föll jag för som en fura!
Snålheten satte dock in då denna kostade 500 kr, det är ju ingenting egentligen, men jag valde bort den ändå och nu ångrar jag mig sååååååå mycket! :/
Jag visste att det skulle bli så här! :(
Need to have it, får helt enkelt åka tillbaka, det är det ända rätta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0