Full i skratt...



Gick precis ut och hämtade posten och håvade upp ett vykort, alltid lika kul!
Men det var inte från Simon, min bror, som jag trodde det var, utan från Dr. Elias, en av Simons äldsta och närmsta vänner. :)

Elias har "funnits i mitt liv" länge, (låter töntigt!), men Elias och Simon har varit vänner i typ hela mitt liv (Simon är 9 år äldre än mig) så Elias är en väldigt god vän till hela min familj och det dimper ner vykort ibland och när Simon är hemma hos oss på jul och sådant så brukar Elias komma förbi en sväng också och säga "hej".:)

Jag blir så full i skratt att han fortfarande har våran lilla Alingsåsfamilj i bakhuvudet, han är go han! :) 



Denna gången var Doktorn på Filippinerna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0