Dag 2


JAG VILL HA MAT!!!




Ja, dag 2 går väl så där kanske ni kunde räkna ut av mit lätt desperata textrad här ovan.
Dag 1 (igår) gick jättebra, över förväntan bra faktist, men idag har jag har kännt av mitt minskade matintag markant, har varit jättesvag i benen och kännt mig yr hela dagen.
På mina raggalektioner idag kunde jag knappt  lyfta mina ben, dom jag jättetunga.

Jag vill ha mat!
Alltså vart jag än kollar så ser jag mat, på tv, på bloggar, i tidningar och jag är så jävla avundsjuk!
Det ända jag har i tankarna är nachotallriken från vår pizzeria vid dance centret, jag känner smaken i munnen alltså och det vattnas, det vattnas gott folk!!!
Godis och chips är faktist inte så viktigt just nu, utan det är mat, goda maträttet av alla slag (förutom husmanskost!) och mackor!!
Ooohhh mackor... :(


MEN, detta är ju faktist för mitt eget bästa, på alla sätt och vis!
  • Bättre hy.
  • Minskat sötsug och matbegär.
  • Må bättre, fysiskt och psykist.
  • Gå ner i vikt och bli smal och snygg! (Wopido!)



Keep it up Julia, keep it up!







Kommentarer
Postat av: mia

Go girl! I know the feeling,försöker trappa ner på mitt sötbegär och har äntligen börjat släppa. Det e ju som en drog:S

2010-04-16 @ 10:11:00
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du e duktig gumman=) Gillar att du skriver wopido med, då slipper jag känna mig så mobbad:P

2010-04-16 @ 13:52:51
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0