Adidas



Ett par saker som jag nog kommer klicka hem imorgon, beroende på vad jag hittar i göteborg :)





Något av dessa par
Den röda finns även i vitt och blått tror jag, men rött känns lite roligare,
har ju redan vita Converse, och blått är inte min favoritfärg, inte bejbyblå i alla fall!





Gul eller grön, gul eller grön, gul eller grön?
Gul tror jag, men jag vet inte om jag skall ta både tröja och byxa, bara byxa tror jag.
Av någon anledning så passar jag inte i vct-tröjor, vet inte varför, jag är en koft-tjej heöt enkelt :P




Sen är ju denna färgen föööööör läcker alltså, skitsnygg!
MEN, tjejkläderna är icke snygga i passform, i alla fall inte byxorna,
typ jazzbrallor-modell, och tajta över röver, usch!





Sen så går jag bara och väntar på att att någon av mina vänner skall klämma fram en sådan här, inte adidasdräkten alltså, utan ungen, så att jag kan få köpa adidasdräkten åt ungen. :)




Allt från Junkyard.se


PUSS





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle kunna klämmar fram en tills imorgon bara för att få en sån dräkt! Jag röstar grön, men den gula är också nice=) Står det att skorna är röda? Har de inte sådana på Eurosko och de är väl rosa? Sjukt snygga i alla fall. Ses väl förmodligen på fredag=) Har redan klädångest...

2010-04-27 @ 22:20:50
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0