Hejhej!



Vem?

Jag heter Julia Olsson, kommer från en liten småstad utanför Göteborg, jag är 19 år gammal och tog studenten från det estetiska programet med inriktning dans på Alströmergynasiet i Alingsås i år.


Varför?
Jag har faktist länge tänkt att jag skall skaffa en blogg men det har aldgir blivit av, men nu när så tog jag äntligen tag i det.
Jag kommer blogga om allt möjligt, jag älskar mode och allt som har med det att göra, jag tycker mycket om att baka så det kanske hända att det blir en del smarriga recept, jag gillar att fota, jag älskar att dansa och koreografera och jag älskar att umgås med vänner!


Vad sysslar jag med?
Om min föräldrar fick bestämma så skulle dom säja att jag är arbetslös, men icke, jag jobbar som danslärare på Sportlife i Alingsås, dock bara två kvällar i veckan, men det är ändå jobb, and I love it! Jag undervisar i jazz, streetdance och raggastyle och det är hur kul som helst!


Så varför mitt bloggnamn?

By Juli fick det bli, jag ville ju självklart egentligen ha hela mitt namn, Julia, men det var faktist redan någon som hette By Julia, (fast hon hade inte uppdaterat sedan mars 2008, så jag tyckte allt stt jag kunde få ha mitt namn eftersom hon inte använder det) så jag fick nöja mig med det närmsta och det skall nog gå bra! 

Det går dock inte att ladda upp någon profilbild och jag vet inte hur man gör en snygg header(någon får jättegärna hjälpa mig med en sådan) så jag slänger med en bild på mig själv så ni vet vad jag är för en typ. 


bild från när jag var i London i januari, underbar stad!


Hoppas ni gillar min blogg och vad jag skriver om, godnatt!  


© by Julia
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0